- De fijnste cosmetica & spa producten
- Gratis verzenden vanaf 35 euro
- persoonlijk touch & professioneel advies
Snel en duidelijk je antwoord vinden op veelgestelde vragen
Welke producten en merken kan ik bij SKNZ vinden?
Het assortiment van SKNZ is ruim en divers. Hoofdzakelijk vind je hele fijne
huidverzorgingsproducten in onze webwinkel, maar er is nog meer te vinden. Alles om jouw huid en
jou te verwennen.
Het kan zijn dat je product (tijdelijk) niet op voorraad is of dat je favoriete product om wat voor reden dan ook niet meer verkocht wordt. Stuur gerust een mailtje naar vraagjeaan@sknz.nl als je vragen hebt over jouw product.
Over het algemeen is dat geen probleem, maar twijfel je vraag het mij dan. Gebruik je producten met bijvoorbeeld (fruit)zuren, retinol, vitamine C of niacinamide dan kan dat soms wel invloed hebben op andere producten. SKNZ is niet aansprakelijk voor de kwaliteit en het resultaat van de bestelde producten.
Je vindt de ingrediënten de producten op de site onder het kopje ‘ingrediënten’. Is het je toch niet duidelijk of heb je vragen mail dan gerust naar vraagjeaan@sknz.nl. Kan ik je niet helpen dan leg ik de vraag voor aan de leverancier, maar je krijgt altijd een antwoord op je vraag.
Gelukkig wel! Al onze merken zijn proefdiervrij en we verkopen zelfs een aantal vegan merken zoals Highdroxy, SMPL en Coming Copenhagen. Coming Copenhagen is zelfs in bezit van het Peta Approved keurmerk en daar zijn we trots op.
De meeste wel. Dat heb ik ook het liefste. Sommige merken zijn licht geparfumeerd door middel van natuurlijke geurstoffen en oliën. Je kunt dit allemaal vinden op de site, maar twijfel je stuur dan een mailtje naar vraagjeaan@sknz.nl
Wat fijn dat je een product wil ranken en je review wil achterlaten! Reviewen en ranken is heel eenvoudig. Ongeveer 5 dagen na je aankoop ontvang je een mailtje waarin je eenvoudig en snel je ervaringen over het product kunt delen.
Lees jij graag beoordelingen van andere voordat je een product koopt? Heel goed, maar onthoud wel dat elke huid uniek is en anders kan reageren op een product. Twijfel je, bestel dan liever eerst een reisverpakking. Gelukkig zijn deze van veel producten verkrijgbaar.
Bestellen, hoe doe ik dat?
Ja hoor, dat kan. Je kunt je bestellingen plaatsen zonder en met account. Het voordeel van een account is dat je later altijd kunt terugkijken welke producten je hebt besteld. Je kan achteraf ook altijd je account aanpassen (als je verhuisd bent bijvoorbeeld) of je account verwijderen.
Bij SKNZ proberen we de verzendkosten en besteedbare bedrag voor kosteloos verzenden zo laag te houden, maar we hopen ook dat de SKNZ-winkelaar bewust winkelt. Probeer dus slim te bestellen zodat je zo min mogelijk de bezorger laat rijden.
Je bestelling wordt gratis verstuurd bij besteding vanaf 35€. Onder dat bedrag betaal je 5,95€ voor je pakketje en 4,95€ voor je brievenbuspakketje. Voor pakketjes die de landgrens over gaan gelden andere tarieven. Dit zie je aan het einde in je winkelmand.
Leuk dat je een cadeaubon hebt gekregen! Hopelijk kun je kiezen uit het ruime assortiment van SKNZ. Heb je je keuze gemaakt dan kun je de cadeaubon eenvoudig inwisselen in je winkelmand. Vul de code van je cadeaubon in het vakje ‘cadeaubon nummer'(links onderin). Het bedrag van de cadeaubon wordt zo in korting gebracht.
Mooi, deze kun je eenvoudig inwisselen. Het werkt zo:
– vul je winkelmandje met de producten die je wil bestellen
– weet je zeker dat de inhoud van je winkelmandje zo klopt?
– voer dan in je winkelmand je kortingscode in (dat doe je in het vakje linksboven ‘couponcode’)
– vergeet niet om daarna op de knop ‘kortingsbon toepassen’ te klikken
De producten die aangeboden worden in de webwinkel worden of zijn ook in de praktijk gebruikt. Het is uitvoerig getest door onze cliënten en uiteraard door mij. Mocht je iets wat je gekocht hebben toch terug willen sturen dan is dat jammer, maar het kan gelukkig wel. Er zijn hiervoor wel een aantal regels:
– kosten van retourzendingen zijn voor eigen rekening
– je mag het (ongebruikte) product binnen 14 dagen aan ons retourneren
– Producten mogen alleen retour als ze ongebruikt, ongeopend, onbeschadigd en in originele verpakking geretourneerd worden. Het bedrag wordt geretourneerd na ontvangst van de geretourneerde producten.
– Persoonlijke en vriendelijke service is een belangrijk voor mij en onthoudt dat ik je altijd zo goed mogelijk wil helpen om problemen op te lossen. Samenwerking en eerlijkheid helpen hierbij.
Voor je bestellingen via internet of telefonisch (koop op afstand) geldt een wettelijke bedenktijd van 14 dagen. Als je spijt krijgt van je aankoop kun je die binnen deze termijn zonder opgaaf van reden ongedaan maken. Binnen deze periode mag je het (ongebruikte) product gewoon retourneren. Na het verstrijken van deze bedenktijd is retourneren niet meer mogelijk.
– Wordt een bestelling om wat voor reden dan ook (bij afwezigheid, niet ophalen bij een pickup servicepunt of een verkeerd ingevuld adres) weer retour gestuurd naar SKNZ dan worden de opnieuw verzendkosten en de retourverzendkosten hiervan in rekening gebracht.
De verzendtijd is tussen de 1 en 4 dagen, maar geloof me de Pakjes worden bijna altijd dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Dus over het algemeen heb jij je bestelling dan de volgende dag al in huis. Dit geldt natuurlijk alleen voor dagen waarop pakketjes worden bezorgd (maandag tot en met zaterdag). Omdat wij versturen met DHL kan het voorkomen dat je pakje niet op maandag maar dinsdag bezorgd wordt, omdat DHL niet op maandag bezorgd. En leuk weetje: hier in de omstreken worden onze bestellingen (mits mogelijk) bezorgd met de Fietskoeriers van Groot Verzet.
Je bestelling liever ophalen? Dat kan ook, maar dan wel altijd op afspraak. Bij je bestelling kun je aangeven dat je het op wilt komen halen. Je ontvangt van mij een mailtje, wanneer dat zou kunnen.
Het gezicht en drijvende kracht achter SKNZ ben ikzelf, maar af en toe heb ik wat helpende handjes (vandaar dat ik het soms over ‘ons’ heb en soms over ‘ik’). Mijn helpende handjes of ik zijn ook weleens een dagje vrij 😊 dan kan het gebeuren dat je bestelling iets langer op zich laat wachten. Is de praktijk/webwinkel gesloten bijvoorbeeld i.v.m. een vakantie dan wordt dit duidelijk gecommuniceerd op de site. Jouw bestelling wordt dan na de afgesproken tijd bezorgd. Geen zorgen dus om je pakje!
Je ontvangt per mail een track en trace code zodra je bestelling verstuurd is. Daarmee kan je via www.DHL.nl je pakket volgen. Zo weet je dus precies wanneer je pakketje wordt bezorgd.
Het is ook mogelijk om je bestelling af te laten geven bij een DHL servicepunt. Dit kun je aangeven in je winkelmand aan het einde van de bestelprocedure.
Bij SKNZ proberen we de verzendkosten en besteedbare bedrag voor kosteloos verzenden zo laag te houden, maar we hopen ook dat de SKNZ-winkelaar bewust winkelt. Probeer dus slim te bestellen zodat je zo min mogelijk de bezorger laat rijden.
Je bestelling wordt gratis verstuurd bij besteding vanaf 35€. Onder dat bedrag betaal je 5,95€ voor je pakketje en 4,95€ voor je brievenbuspakketje. Voor pakketjes die de landgrens over gaan geleden andere tarieven. Dit zie je aan het einde in je winkelmand.
Yes! Onze producten worden ook verstuurd naar andere landen. Woon je in België, Luxenburg, Duitsland, Frankrijk of Spanje? Goed nieuws, onze goodies komen gewoon naar je toe. Het duurt natuurlijk wel wat langer en de verzendkosten zijn per land verschillend. Check hiervoor de voorwaarde onderaan de site of controleer het in de winkelmand.
Bezorgen
De verzendtijd is tussen de 1 en 4 dagen, maar geloof me de Pakjes worden bijna altijd dezelfde (werk)dag nog verstuurd. Dus over het algemeen heb jij je bestelling dan de volgende dag al in huis. Dit geldt natuurlijk alleen voor dagen waarop pakketjes worden bezorgd (maandag tot en met zaterdag). Omdat wij versturen met DHL en PostNL kan het voorkomen dat je pakje niet op maandag maar dinsdag bezorgd wordt, omdat DHL niet op maandag bezorgd. En leuk weetje: hier in de omstreken worden onze bestellingen (mits mogelijk) bezorgd met de Fietskoeriers van Groot Verzet.
Je bestelling liever ophalen? Dat kan ook, maar dan wel altijd op afspraak. Bij je bestelling kun je aangeven dat je het op wilt komen halen. Je ontvangt van mij een mailtje, wanneer dat zou kunnen.
Het gezicht en drijvende kracht achter SKNZ ben ikzelf, maar af en toe heb ik wat helpende handjes (vandaar dat ik het soms over ‘ons’ heb en soms over ‘ik’). Mijn helpende handjes of ik zijn ook weleens een dagje vrij 😊 dan kan het gebeuren dat je bestelling iets langer op zich laat wachten. Is de praktijk/webwinkel gesloten bijvoorbeeld i.v.m. een vakantie dan wordt dit duidelijk gecommuniceerd op de site. Jouw bestelling wordt dan na de afgesproken tijd bezorgd. Geen zorgen dus om je pakje!
Je ontvangt per mail een track en trace code zodra je bestelling verstuurd is. Daarmee kan je via https://www.postnl.nl of www.DHL.nl je pakket volgen. Zo weet je dus precies wanneer je pakketje wordt bezorgd.
Het is ook mogelijk om je bestelling af te laten geven bij een DHL of PostNL servicepunt. Dit kun je aangeven in je winkelmand aan het einde van de bestelprocedure.
Yes! Onze producten worden ook verstuurd naar andere landen. Woon je in België, Luxenburg, Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Spanje, UK of Zweden? Goed nieuws, onze goodies komen gewoon naar je toe. Het duurt natuurlijk wel wat langer en de verzendkosten zijn per land verschillend.
Word een SKNZ member en spaar voor voordeel!
Wij hebben onze producten met zorg geselecteerd en verpakken onze pakjes met liefde en zorg. Daarom is er niks zo leuk als we merken dat jij ons assortiment ook fijn vindt en graag bij ons winkelt. Je wordt dan een SKNZ member en die loyaliteit willen we graag belonen.
Je spaart SKNZ punten bij iedere aankoop punten en wanneer je voldoende punten hebt gespaard ontvang je een kortingscode voor 5€ korting op je volgende bestelling.
De punten die je spaart ontvang je in via een mailtje na je aankoop zodat je precies kunt zien hoeveel punten je hebt gespaard. Je hoeft er dus niks voor te doen om de korting te krijgen! Alleen een account aanmaken & shoppen 🙂
Let op: de spaarpunten kunnen alleen ingewisseld worden in de webwinkel van SKNZ en wordt niet contant uitbetaald.
Betalen
In de webwinkel kun je betalen met iDEAL, Klarna, Paypal, AfterPay en Bancontact
Contact & meer
Heb je een klacht, verbeterpunten of tips voor SKNZ? Laat het me weten via info@sknz.nl
Alle tekst en prijzen in de SKNZ webwinkel is met zorg samengesteld en wordt regelmatig gecontroleerd. Helaas kan het toch gebeuren dat en een fout insluipt. Kennelijke vergissingen of fouten neemt SKNZ niet voor haar rekening. Prijswijzigingen zijn voorbehouden.
De eventuele productaansprakelijkheid van de producten die verkocht worden via SKNZ is beperkt tot het bedrag dat onze schadeverzekering bij een gegrond verklaarde claim uitkeert. De aansprakelijkheid van SKNZ (anders dan productaansprakelijkheid) is beperkt tot directe schade en het bedrag van de netto factuurwaarde van het product. SKNZ is niet aansprakelijk voor enige vorm van indirecte schade.